tirsdag den 4. august 2015

Fuld fart på Valmuevej

Puha, hvor den forgangne uge dog godt nok gik hurtigt!
For det første arbejdede jeg en vis legemsdel ud af bukserne. Vi var ikke så mange på job,- og eftersom ydervagterne jo også skulle dækkes, blev det til en del timer. Men det tæller jo godt i time-posen, så det er ok :-)
Efter job fredag, sad jeg i sofaen og fik sådan lyst til at komme med på beatet og få købt en iPad. Har ikke haft en sådan før. Ved 17 tiden gik jeg ind til naboen, og 5 min efter var vi på vej i Elgiganten. Hurtigt hjem igen og fixe lidt aftensmad. Herefter mødtes naboen og jeg igen for at nyde 'en lille en'. Det blev til lidt mere end en enkelt ;-)
Lørdag ved 9 tiden vendte vi (altså naboen og jeg) næsen mod Tyskland. Her handlede vi først i Sky, derefter Fakta, og til sidst Real. Her spiste vi også en lækker, lækker sandwich. I Fakta havde de slagtilbud på shots - 1 liters flasker til en flad 50'er. Det kan man da ikke stå for?! Så der røg en dele mere i vognen end der var planlagt.
Ved 12:30 tiden vendte vi næsen mod nord. Det gik hjemad for fuld fart... ihvertfald indtil vi ramte Christiansfeld. Her holdt vi så pludselig i kø. Og det gjorde vi i 2 stive timer. Gaaab! Da vi slap ud af køen og kom videre hjemad, rundede vi lige Kolding Storcenter hvor butikken wecoveryou.dk samt Bilka fik et lille besøg. Vel hjemme fik vi hver især lidt at spise... og så mødtes vi igen for at smage på de nyindkøbte varer. Det endte så med at blive til lidt mere end en lille bimmelim... men for pokker da hvor vi havde en fest. Den sjoveste aften jeg længe har oplevet :-)
Søndag lagde jeg ud med at køre i Jysk for at købe havebord. Fik et som var sat 1000 kr ned - det kan man da ikke sige nej til når man lige står og mangler. Så var det ellers hjem og få gjort rent, og få gjort noget ved det vasketøj som på forunderlig vis havde hobet sig op i ugens løb. Var inviteret på picnic om aftenen, men meldte afbud. Må indrømme at jeg ikke orkede mere...
Så en uge hvor alt gik stærkt. I aftes, mandag, kom sønnike hjem, og jeg har lovet at tage den lidt mere med ro denne uge. På mandag starter han på HTX, så vi må lige nyde de sidste dage. Jeg arbejder godt nok lidt mere end fuld tid denne uge, men aftenerne er vores!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar